Termékeim kategorikusan

"Miféle kincs, miféle ajándék az, amit még kézbe venni sem lehet?

Ajándék az is, amikor a Nap megsimogatja az arcodat.
Ajándék az is, ha egy esőcsepp a tenyeredbe hull.
Ajándék az is, ha felragyog az égen a szivárvány.
És amikor a szél belekapaszkodik a hajadba, az is ajándék.

Te magad is ajándék vagy. És a legnagyobb ajándékot akkor adod, amikor mosolyogsz."


("királylány születik")

Keresés ebben a blogban

Translate

2010. április 24., szombat

rózsaszín baba takaró 4.
























Íme a fedlap. A szívek pelenkaöltéssel körbevarrva. Holnap összeállítom, majd elkészítem még a fejalátétet és mehet az anyukának...

5 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép! Hogyan fogod összetűzni? Kézzel vagy géppel? A szívek miatt kérdezem...

    Amúgy igen, kicsi a világ! A gyerekeink is egy iskolába jártak még tavaly...:)

    VálaszTörlés
  2. Az összeállítása a következőképpen lesz: a hátlapot és a fedlapot színt színére fordítva teszem,majd együtt ráhejezem a vatelinra. összevarroma 3 réteget úgy, hogy annyi helyet hagyok csak, hogy ki tudjam fortdítani,majd a kis "lyukat", amin kifordítottam, összevarrom.Ezután kézzel letűzöm. Valószínűleg a szíveket mindenképpen körbetűzöm és legalább az egyik szegélyt....De ez még menet közben alakulhat:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Csak gyűjtögetem az információkat, aztán majd csak lesz belőle egyszer egy igazi foltmunka!

    Tagja vagy a helyi foltvarró műhelynek?

    VálaszTörlés
  4. Régen az voltam, még Riat vezetése előtt.De már nincs időm rá, bár lehet, hogy nem ártana megint....Te?

    VálaszTörlés
  5. Bocsi-kicsit fáradt vagyok már: Ritát akartam írni-egyébként, ha tudok segíteni valamiben, csak szólj:)

    VálaszTörlés